Навчатись ніколи не пізно
Важливе завдання, яке має виконувати вчитель задля результативності уроку, - це мотивація навчання і утримання уваги учня. На онлайн-уроках уже застосовувала механіку "Передача слова". Учні мають уважно слухати, щоб у будь-яку мить долучитись до роботи на прохання однокласника.
Мені подобається механіка "4 кути". Учні мають бути зосереджені, щоб швидко зреагувати і обрати потрібний кут, пояснити свій вибір. При денній формі навчання , коли потрібно провести руханку, теж використовую вправу "4 кути".
Добре показувати "реакцію " смайлика на відповідь учня. Це спонукає до уваги, навчальної активності. Звичайно, вона має бути мотиваційною, з певним позитивним натяком; їх можна надсилати здобувачам освіти.
Цікавою є вправа"Журналісти" в навчанні онлайн. Родзинка її в тому, що створюється відчуття реальної присутності учнів у класі. Рух руки при передачі і отриманні мікрофона не лише цьому сприяє, а й у якійсь мірі спонукає розслабитись, сердечно усміхаючись, отримати усмішку навзаєм. Уявімо, як приємно звернутись до друга, коханої людини , побачити і відчути її реакцію.
Подобаються ідеї з використання шкал для самооцінювання знань, умінь, навичок, які пропонує А.-М.Богосвятська. Якщо шкала "Градієнти", на моє міркування, завдання візуально легше, я його вже практикувала, то "Котошкала", "Пандошкала" - ідея нова, і захоплива, і спонукає до критичного мислення при виборі зображення. "Левів" теж варто використовувати, адже учні мають асоціацію сили, влади, перемоги, краси. А от шкалу "Еволюція людини" за Дарвіном не використовуватиму, щоб хтось не образився.
Коментарі
Дописати коментар